Tae Bo

Tae Bo

Tae Bo

Tae Bo bir egzersiz çeşidi oluşturmak için düvüş sanatları ve boks eğitimcilerinin dans ile birleştirerek 1976 yılında geliştirilmiş bir fitness egzersizidir. 1990 ların sonunda bir fenomen halinde tüm Dünya'da elit spor merkezlerinde kickbox benzeri tabana sahip grup egzersizi olarak sunulmaya başlandı. Tae bo karate vb. gibi yumruklar ve tekmeler içerir, ancak kavgaya dair herhangi bir anlamı yoktur. Şavaş yada savunmaya yönelik bir uygulama değildir. Tae bo da aerobik egzersizlerin koreografi temeli tüm vücut kaslarını güçlendirmek üzere oluşturulmuştur. Yüksek yoğunluklu egzersizler kardiyovasküler sistemi güçlendirmek, kas gücü dayanıklılığı ve esnekliğini arttırmak için tasarlanmıştır. Tae bo egzersizleri vücudun tüm kaslarının tonlama tanımlamasında etkilidir. Aynı zamanda kişinin dengesini, esnekliğini, hareket koordinasyonu ve kadiyovasküler sisteme faydaları vadır.Kadiovasküler faydaları, yüksek enerji eklenen dans egzersizlerin bir sonucudur. Bir saat boyunca yapılan Tae bo egzersizleri ile 500 - 800 kalori yakarsınız.Geleneksel aerobik sınıfı ile karşılaştırıldığında aynı sürede yapıan egzersiz çalışmasında anca 300 - 400 kalori yakılmaktadır. Tüm bu artılarına bakarak, sizi Tae Bo sınıfımıza bu etkili egzersizi yapmaya davet ediyoruz.

Tae Bo'ya Nasıl Başlanmalı ?

Yeni başlayan ve formda kalmak isteyen katılımcılar eğer ki benzer kickbox karate vs. gibi bir spor yapmamışlar ise mutlaka düşük seviyelerden başlamalıdırlar bunun sebebi doğru tekme atmayı öğrenmeleri gerekliliğidir. 30 yaş ve üzeri, kilolu katılımcılar 2 ay ayrı bir fitness programına katılarak kaslarını kuvvetlendirmeleri gerekmektedir. Kardiyovasküler bir egzersiz olduğundan bir önceki paragrafta bahsetmiştik.Bu sebeple hergün farklı hareketleri uygulayarak devam ettirilebilir.Ayrıca 1 gün taebo'yla kardiyovasküler çalışma yapılırken, sonra ki gün ise ağırlık çalışması yapabilirsiniz. Böylece her iki çalışma birbirini destekler.

Tae Bo'nun Faydaları Nelerdir ?

  • Stres atmanızı sağlar
  • Kaslarınızı ,kol , mide, kalça ve bacaklarınızı çalıştırır.
  • 1 saatlik bir egzersiz seansında 500 -800 arası kalori harcamanızı sağlar.
  • Yağlarınızı yakmanızı kolaylaştırır ve fit bir görünüşe sahip olmanızı sağlar.
  • Basenleriniz daha sıkı bir görünüm alır ve kan dolaşımızınızı hızlandırır..
  • BEDEN KİTLE İNDEKSİ HESAPLAMA

    = 00.0